Hi peeps. I'm not drugs addicts | Starbucks | J.CO |

Love.


Assalamulaikum.

Hi. Lama tak nampak gua update blog kan? Tu ah. Malas. No harini tetiba rajin sebab gua nak membebel pasal Show Luo. Kang gua asyk tweet je kan, kena bash pula lol. Tak payah nak ge-gua sangat ah kan. Hehehe. Sebenarnya kan...... Aku tetiba je ah suka kat Show Luo ni. Bukan suka fall in love tu. Admire ah. Pastu asyik tengok MV lagu dia, cerita yang dia berlakon. Phone gua penuh gambar dia. Menu phone aku penuh dengan link lagu dia. Hahahaha k. Aku tak pernah ah nak admire gilo gilo dengan artis. One direction pun aku tak buat gini. Hahahaha.

Aku tengok bio dia tau. Pehhhh. Hahahaha aku baca ah facts pasal dia. Cerewet nak mati. Tapi bagus. Betul bagus. Pastu kan dia sayang gila tau dengan mak dia. Kalau tengok video dia dengan mak dia kan, comel. Pastu ayah dia dah takde tau, tengok dia nyanyi lagu untuk ayah dia, dia nangis. Peh, gua pun ikut nangis. Hahaha ops, terguna gua pula. Hehehe. Umur dia dah 33 tau. Tapi tak kahwin lagi. Sebab aku rasa dia memilih tau cari perempuan. Dia nak perempuan yang sayang mak dia macam mana dia sayang mak dia. Dia taknak perempuan yang baik dengan mak dia bila dia ada, tapi bila takde, dia buat jahat dengan mak dia. Gitu ah.

Aku banyak tengok video dia dengan mak dia. Dalam hati ah kan, aku nak ah suami macam dia. Hehehe. Sebab kan orang kata "macam mana lelaki tu layan mak dia, macam tu lah dia layan kita" Haaa dia sayang kot dengan mak dia. Orang kita cakap 'anak solehah' tapi dia cina, emm pun boleh lah. Nak gambarkan je. Dia sanggup keluar duit berapa pun untuk kesihatan mak dia. Depan orang ramai dia cakap dia sayang mak dia. Depan orang ramai dia nangis untuk mak dia. Depan orang ramai dia peluk cium mak dia. KAU NAMPAK TAK DIA SAYANG MAK DIA?! Hahahaha k. Maksud aku, aku nak lah lelaki yang macam dia tu. Baik dengan mak. Tak kurang ajar. Ada lagi ke zaman sekarang ni? Hm. Ada ah, dia tu apa? Hahahaha xD


Ni Show Luo dengan mak dia.


Ni dia nangis untuk ayah dia. 

Tengok dua dua ni aku nangis. Hahahaha. Aku ada tengok Behind the scene CWL tau. Dia ni memang senang nangis. Macam aku, sesuai kot kitorang hahahahaha xD a ah aku taknak cerita banyak banyak, kang ramai pula minat kat dia, susah aku hahahaha bye. Assalamualaikum! 

No comments:

Post a Comment